Riglyne vir die voorbereiding van 'n werkplekvaardigheidsplan * Deur Jeff Sacht Hierdie riglyne bied 'n ses-stap prosedure vir die voorbereiding van werkplekvaardigheidsplan wat aan die vereistes van die 25 SETAS. Stap 1: Ontwikkel 'n beroep klassifikasie matriks A. Die eerste aktiwiteit van hierdie stap is om 'n klassifikasie van beroepe te ontwikkel binne jou organisasie. Begin deur die bestudering van die organisasie grafiek (e) van die maatskappy. Beantwoord dan die volgende vrae: 1. Wat is die korporatiewe funksies van die besigheid? 2. Wat beroepe, in diens van die maatskappy in elk van hierdie sake funksies / departemente? Die korporatiewe funksies verwys na beskrywings soos produksie, ingenieurswese, finansies, bemarking en verkope, menslike hulpbronne, inligtingstegnologie, navorsing en ontwikkeling, ens Alhoewel verskillende maatskappye het 'n baie soortgelyke sake funksies, is dit belangrik om daarop te let dat organisasies is uniek, en dus een of meer korporatiewe funksies, wat baie anders is, vorm die generiese funksies kan hê. Let daarop dat beroeps - beskrywings is nie dieselfde as posbenaming. Hierdie beskrywings verwys na die beskrywings van beroepe soos ingenieur, rekenmeester, prokureur, sielkundige, ens en ambagte soos elektrisiën, tekenaar, grafiese ontwerper, haarkapper, ens Die antwoorde op hierdie twee word dan vertoon in 'n matriks van werksgeleenthede deur departement / funksie. B. Die volgende aktiwiteit van hierdie stap is om die beroepe in diens van die & quot klassifiseer; beroepsgroep & quot; klassifikasie struktuur / werk gradering. Gebruik dieselfde graderingstelsel as wat gebruik word in die Diensbillikheidsplan. Stap 2: Vul die besetting klassifikasie matriks Hierdie stap behels die kartering van die besetting klassifikasie matriks ontwikkel met inligting oor die werknemers. Dit sluit die volgende in: 1. Aantal werknemers vir elk van die beroepe in die beroep matriks. 2. Aantal werknemers vir elk van die beroepe in die matriks wat opleiding in 'n spesifieke historiese tydperk ontvang. 3. aantal vakatures vir elk van die beroepe in die beroep matriks. 4. Aantal werknemers vir elk van die beroepe in die matriks wat opleiding in 'n spesifieke toekomstige tydperk sal ontvang. Demografiese data sluit die volgende in: 1. Uiteensetting van die getal werknemers vir elk van die beroepe in die beroep matriks deur rassegroep. 2. Uiteensetting van die getal werknemers vir elk van die beroepe in die beroep matriks deur geslag. 3. Uiteensetting van die getal werknemers vir elk van die beroepe in die beroep matriks deur ouderdom. 4. Uiteensetting van die getal werknemers vir elk van die beroep in die beroep matriks deur lengte van die diens. Stap 3: Stel prioriteite vaardigheidsontwikkeling die maatskappy se Hierdie stap behels die identifisering van spesifieke behoeftes vaardigheidsontwikkeling in die konteks van strategiese sake-prioriteite van jou onderneming. Die strategiese prioriteite besigheid sal gewoonlik gevind word in die maatskappy se strategiese sakeplan. Hierdie prioriteite is afkomstig van 'n ontleding van die geleenthede en bedreigings in jou maatskappy se eksterne bedryfsomgewing en die sterk - en swakpunte in sy interne sake-omgewing. Om prioriteite vaardigheidsontwikkeling die organisasie se vestig, moet die strategiese sake-prioriteite wat ondersoek moet word, op soek na antwoorde vir die volgende ses belangrike vrae: 1. KNOWHOW: Watter van die strategiese sake-prioriteite vereis & quot; weet hoe & quot; wat nie tans bestaan binne die organisasie en daarom moet verkry? 2. VAARDIGHEIDVERBREDING: Watter van die strategiese sake-prioriteite beteken nuwe tegnologie en meer gesofistikeerd werksmetodes daardie spesifieke & quot sal vereis; up-VAARDIGHEIDVERBREDING & quot; van sekere werknemers? 3. heropleiding & quot; Watter een van die strategiese sake-prioriteite beteken personeel herontplooiing verskillende bane en verskillende soorte werk wat sal vereis dat & quot; heropleiding & quot; van sekere werknemers? 4. MULTI VAARDIGHEIDVERBREDING & quot; Watter een van die strategiese sake-prioriteite beteken opgradering van 'n laer vlak werknemers wat sal vereis dat & quot; n multi-VAARDIGHEIDVERBREDING & quot; van die geaffekteerde werknemers? 5. bijscholing: Watter van die strategiese sake-prioriteite beteken versterking van die huidige sake-praktyke wat sal vereis dat & quot; bijscholing & quot; van huidige werknemers? 6. aanvanklike opleiding: Watter van die strategiese sake-prioriteite beteken besigheid uitbreiding wat sal vereis dat & quot; aanvanklike opleiding & quot; van nuwe werknemers? Nou dat ons vasgestel duidelike antwoorde op hierdie vrae, die volgende stap is om die volgende te definieer: 1. Die beroepe in die beroep klassifikasie matriks wat geteiken word vir: # Die verkryging van die & quot; weet hoe & quot; wat nie tans bestaan binne die organisasie # Werknemers wat sal vereis dat & quot; uit te bou & quot ;; & Quot; heropleiding & quot ;; & Quot; n multi-VAARDIGHEIDVERBREDING & quot ;; & Quot; bijscholing & quot ;, en & quot; aanvanklike opleiding & quot ;. 2. Die spesifieke opleiding wat aan die bekleërs van die geïdentifiseerde beroepe in terme van die vereistes van die verwante strategiese sake prioriteite sal voorsien word; en 3. Die aantal bekleërs beset die geïdentifiseerde beroepe wat die geïdentifiseerde opleiding sal ontvang. SETAS vereis ook die volgende inligting: 1. 'n beskrywing van vakatures die organisasie nie in staat was in die vorige SETA boekjaar in te vul. 2. 'n beskrywing van die beroepe wat verband hou met hierdie vakatures. 3. 'n beskrywing van vakatures die organisasie beplan in die nuwe boekjaar (slaag) SETA te vul. 4. 'n beskrywing van die beroepe wat verband hou met hierdie vakatures. Stap 4: Die onderrig en opleiding wat nodig is vir die bereiking van die strategiese vaardighede ontwikkelingsprioriteite definieer Die volgende stap is om die onderwys en opleiding wat nodig is vir die bereiking van die prioriteite van die organisasie se strategiese vaardigheidsontwikkeling spesifiseer. Om dit te doen, in die eerste produseer 'n tafel met die volgende kolomme: 1. Kolom 1: beroepsgroep 2. Kolom 2: Beroep 3. Kolom 3: Ontwikkeling Doel 4. Kolom 4: Onderwys en Opleiding Vereiste Volgende, vul die rye kolom 1 met die & quot; beroepsgroep & quot; klassifikasie struktuur wat in stappe 1 en 2. Volgende, vul die rye Kolom 2 met die verwante beroepe wat geïdentifiseer is vir 'n spesifieke besigheid funksie van die organisasie. Dan, let op die gepaste strategiese ontwikkeling doel, naamlik om nuwe vaardighede aan te leer, om up-vaardigheid, om 'n multi-vaardigheid, ens waar en soos van toepassing in die rye van Kolom 3.Conclude, deur die definisie van die bepaalde soort onderwys en / of opleiding wat vereis word in terme van die doel aangeteken in Kolom 3, in kolom 4. Die volgende aktiwiteit sal wees om: 1. Spesifiseer hoe baie mense sal beplande onderwys en opleiding insette ontvang. 2. Dui aan of die beoogde onderwys of opleiding sal verskaf word in-huis of deur eksterne opleiding verskaffers. 3. Dui aan of die opleiding formele of informele sal wees. 4. Dui aan wat die verwagte totale koste sal wees vir die vooruitsig gestel in die huis en eksterne opleiding. Stap 5: die aantal en eienskappe van opleiding begunstigdes wat sal opgelei word in die Levy-Grant Jaar definieer Hierdie stap vereis basies die bevolking van demografiese data, dit wil sê 'n uiteensetting van die totale aantal werknemers (opleiding begunstigdes) wat in elke groep beroeps - sal opgelei deur ras en geslag. SETAS vereis ook die volgende inligting: 1. Die aantal opleiding begunstigdes wat waarskynlik persone met gestremdhede word is. 2. Die aard van probleme wat verwag is in die uitvoering van die beplande onderrig en opleiding. Stap 6: Definieer die gehalteversekering maatreëls vir elk van die beplande onderrig en opleiding aktiwiteite In hierdie stap van jou verwag om die gehalteversekering maatreël (s) wat gebruik sal word vir elk van die beplande onderrig en opleiding aktiwiteite te beskryf. Kwaliteitsversekering in hierdie konteks verwys na die bepaling van antwoorde vir die volgende twee belangrike vrae: 1. Hoe sal verseker wees dat die kursusse onderwys en opleiding gekies, sal eintlik lei die kennis, vaardighede en bekwaamhede vereis deur die organisasie? 2. Hoe sal verseker dat werknemers wat ingeskryf is vir die opvoeding en / of opleiding (die begunstigdes van onderwys en opleiding) kon toegeken krediete vir hul leer na 'n nasionaal erkende kwalifikasie, bv 'n kwalifikasie wat geregistreer is op die NKR? Die antwoorde op hierdie vrae hou verband met kwessies soos, maar nie beperk tot: & Gt; Die verhouding (koppeling) tussen die inhoud van onderwys - en opleidingsprogramme gekies en die vereistes van verwante NKR Eenheidstandaarde & Gt; Die registrasie en akkreditasie van hierdie onderwys - en opleidingsprogramme met die OOKV's van SETAS & Gt; Die registrasie van die verskaffers van hierdie onderwys - en opleidingsprogramme & Gt; Die registrasie van die onderwysers, afrigters en fasiliteerders van hierdie opleidingsprogramme as gekwalifiseerde ETD-praktisyns. * Op grond van Ernst, E: 'n handboek vir Ernst, E. Vaardigheidsontwikkeling: Handboek vir SETAs, werkgewers, werknemers in Suid-Afrika Kollege vir bevoegdheid, Pretoria, 2000 © 1998, 2013 Werkplek Performance Technologies (Pty) Ltd Posbus 925 Lanseria, Gauteng, Suid-Afrika 1748 Blok 4B, Eenhede 43 en 45, Northgate Office Park, Corner Wins en Aureolerylaan strate, Northgate | aanwysings Reg. No. 98 01552/07 | BTW Reg. No. 4450172582 Faks: +27 (0) 86 689 7862 (kantoor) | Telefoon: +27 (0) 861 967 546 (Kantoor) | +27 (0) 82 416 7712 (Na-ure) | Cellular: +27 (0) 82 416 7712 Te danke aan deurlopende Telkom herstelwerk in streek Northgate het ons die volgende nommers beskikbaar vir lede wat nie in staat is om deur te kom op ons besigheid lyne is gemaak. Bykomende Telkom Kontaknommers: 011 462 0844 | 011 462 0925 | 011 462 0982 | 011 462 5782 | 011 462 8511 (Kry jou gratis Definitive Vaardigheidsontwikkeling Gids vir ROR'e en HR nou!) Personeelopleiding is SETA geakkrediteer: Besluit No. 4018 Hoe om te gaan oor wat beweer jou SETA bydraes? Maak seker dat jy geregistreer is by die toepaslike SETA vir jou bedryf en dat jy betaal Vaardigheidsontwikkelingsheffings (SDL). Stel 'n Vaardigheidsontwikkelingsfasiliteerder (ROR) of opleidingsbeampte en hierdie persoon met die SETA registreer. Dit is 'n aangestelde (intern of ekstern) wat verantwoordelik is vir die identifisering van die opleiding vereistes van jou organisasie sal wees. Die ROR moet 'n opleiding te lê om jou SETA. Hierdie plan word 'n Werkplekvaardigheidsplan (WVP). Nou net implementeer jou plan. Byvoorbeeld jy sal stuur vyf van jou junior bestuurders op ons & quot; die ontwikkeling van jou bestuur potensiële B & quot; werkswinkel. stuur dan jou jaarlikse opleidingsverslag (ATR) om jou SETA, specifiying jou nakoming van jou eie Werkplekvaardigheidsplan. Die sperdatum vir beide die WVP en ATR is 30 April. Dit kwalifiseer jy vir 'n persentasie gebaseer korting op fondse bygedra het tot die SDL - dit is die verpligte toelae vir terugbetaling. Die verpligte toelae vir terugbetaling is tradisioneel 50% van die bedrag bestee aan opleiding egter hierdie bedrag verander in April 2013 tot 20%. UPDATE: Die Arbeidshof het ter syde stel sekere aspekte van die 2012 Seta Grant Regulasies, verklaar hulle ongeldig. Dit sluit in die verpligte toelae terugbetaling, wat vanaf Maart 2016 terug sal terugkeer tot 50% van die fondse bestee aan opleiding. Let wel: Daar is 'n groot hoeveelheid van die verkeerde inligting rakende die eis van verpligte toelaes. Die bogenoemde inligting korrek is en geverifieer kan word op die SAQA webwerf. SAKO is die Suid-Afrikaanse Kwalifikasie-owerheid en die beheerliggaam monitering van alle SETAs. Ongelukkig veel van die verkeerde inligting blyk te wees wat uit die SETAs hulself en dit word aanbeveel dat alle inligting dubbel nagegaan. Die opleidingsverskaffer wat jy gebruik vir kort kursusse in bogenoemde scenario hoef nie noodwendig SETA geakkrediteer nie in baie gevalle te wees doen hulle kwalifiseer vir enige SETA akkreditasie as daar dalk of dalk nie 'n Amerikaanse-ID's vir hulle om die materiaal aan te pas en hulle hoef nie te aanslae te doen. Die kort kursusse word normaalweg ontwerp en aangepas om voorsiening te maak 'n maatskappy aan 'n spesifieke gewenste uitkoms te bereik vir 'n spesifieke uitdagings wat ondervind en hul doeltreffendheid moet gemeet word teen ROI. Sommige van hierdie kort kursusse word dan aangebied op die ope mark as nie elke maatskappy beskik oor die nodige aantal personeel om te regverdig betaling van 'n daaglikse tarief. Die diskresionêre toekenning versoeke is in werklikheid heeltemal anders en dit is aan jou toegeken op grond van die aantal amptelike leerlingskappe u geregistreer het, en op versoek en voor ooreenkoms. Dieselfde geld vir 'n volledige program geregistreer vaardighede, internskappe, opleiding vir gestremde persone en / of vakleerlingskappe. Met ander woorde - 'n spesifieke kwalifikasie geïdentifiseer volgens 'n Amerikaanse ID op die SAQA webwerf en die eenheidstandaarde wat kragtens daardie Kwalifikasie val spesifiek gesoek en leerders word gestuur na die kursusse (eenheidstandaarde) doen. 'N Rekordgetal van alle Amerikaanse voltooi gehou en geregistreer (en die Eenheidstandaarde kan aangebied word deur verskillende en in hierdie geval geakkrediteerde verskaffers) totdat al die eenheidstandaarde onder 'n spesifieke kwalifikasie voltooi. Die leerder eindig dan met 'n kwalifikasie. Soortgelyk aan die bywoning van voltydse kollege, tydens die voltooiing van 'n sekretariële diploma jy kan byvoorbeeld ten minste ses vakke per jaar vir 'n tydperk van drie jaar, elkeen van hierdie vakke met ongeveer vier tot vyf modules. maw 'n totaal van 72 modules te voltooi. Die modules is in werklikheid die Eenheidstandaarde en elkeen kan van drie dae neem om 10 dae om te voltooi. Elkeen van hierdie moet formeel geassesseer te word deur 'n Geregistreerde assessor. Soos jy kan waardeer - laasgenoemde proses is baie meer ingewikkeld en vereis toewyding van beide leerder en maatskappy. Dit is onwaarskynlik dat jy sal kry buy-in van 'n leerder nie belangstel in die onderwerp, selfs as die maatskappy het 'n gewenste uitkoms. Ons vertrou dat hierdie klaar 'n misverstand is daar in die opleidingsektor verteenwoordig en verwelkom enige navrae aan infostafftraining. co. za Ons verwys u ook na Sektorale Onderwys - en Opleidingsowerheid Grant Regulasies Betreffende Gelde deur 'n SETA ontvang en Verwante Aangeleenthede (regulasie 27240 van 1 Februarie 2005) en soos gewysig in Staatskoerant no 29584 (2 Februarie 2007) Maart 2011 Gauteng maak vordering in die onderwys Gabi Khumalo 4 Oktober 2012 Die onderwysdepartement in Suid-Afrika se Gauteng-provinsie het verskerp ingrypings het die afgelope boekjaar aan die gehalte van onderrig in geletterdheid, tale en wiskunde aan te spreek. Die aanbieding van die verslag van die departement se vir die afgelope finansiële jaar in Johannesburg op Woensdag, LUR vir onderwys, Barbara Creecy het gesê die departement het vordering in die implementering van kwaliteit onderwys gemaak, veral in arm skole. Die verslag fokus op vordering wat gemaak is teen doelwitte te stel as 'n provinsie vir 2010/2011 aan die leerder uitkoms te verbeter en uiteindelik die verbetering van die gehalte van onderwys aangebied regoor die provinsie. Afrigting vir grondslagfase onderwysers Prestasies sluit in die suksesvolle implementering van die innoverende grondslagfase om die gehalte van onderrig en leer in geletterdheid en gesyferdheid in geteikende skole te verbeter. 'N Eerste vir die land was bekendstelling van 'n coaching program om onderwysers te ondersteun in die grondslagfase die departement se. "Ons doel 792 onderpresterende laerskole, waar al 6 496 onderwysers in die grondslagfase is voorsien kwartaallikse lesplanne en is kwartaalliks opgelei is in die gebruik van die lesplanne," het Creecy. "Alle leerders is van werkboeke en gegradeerde leesboeke in alle amptelike tale en elke fondament klaskamer is voorsien van twee biblioteek trollies met 'n totaal van 120 boeke elk." Die identifisering van inhoud gapings en agterstande Die Sekondêre Skole Intervensie program (SSIP) is geïmplementeer om te verbeter leer in graad 8 en 9 en die departement gerig onderwysers in 391 onderpresterende sekondêre skole vir die opleiding in probleemareas in wiskunde en wetenskap onderrig. "Ons opgeleide 'n totaal van 6 765 VOO-onderwysers in wetenskap en wiskunde inhoud waar ons geïdentifiseer inhoud gapings en agterstande," het sy gesê. Die departement het ook daarin geslaag om sy ingrypings vir graad 10 tot 12 te verskerp deur SSIP, wat 'n verbetering in die prestasie van leerders in die Senior Sertifikaat-eksamen 2011 gesien het. Die departement, wat 'n teiken van 80% slaagsyfer het wat in graad 12, het deur middel van SSIP daarin geslaag om 'n slaagsyfer van 81,1% behaal. Die verbetering van veiligheid in 'n hoë-risiko skole Creecy het gesê die mees noemenswaardige prestasie deur die departement was die implementering van die skool veiligheid strategie in alle prioriteit hoërisiko-skole. "Ons het belowe om die sekuriteit by skole en diens meer as 6 500 skool patrolleerders om sekuriteit te verskaf aan skole wat gelei het tot 'n afname in inbrake by die skool te verbeter," het Creecy. Daarbenewens het die departement suksesvol geïmplementeer maatreëls om te verbeter op die oudit uitkoms in 2011/12; hierdie Creecy gesê het gehelp in die verbetering van die openbare aanspreeklikheid van die fondse bewillig om die departement tot gehalte-onderwys te lewer. "Ek is ook bly dat die departement daarin geslaag het om te verbeter in die verantwoordelikheid van die uitvoering van sy vertrouenspligte en vir omsigtige wyse waarop die hulpbronne gestem om die departement bestuur, wat tot 'n derde agtereenvolgende ongekwalifiseerde ouditmening," het sy gesê .
No comments:
Post a Comment