Praat Point: Die Pokémon Trading Card Game vir iPad is 'n slim skuif Posted Mon 18 Augustus 2014 17:15 deur Thomas Whitehead 'N sinvolle benadering tot die tablet mark Nintendo is waarskynlik moeg van die gereed is om dit te vertel om te wees - in ewigheid gesaghebbende toon - dit moet opdaag sy tent in die IOS en Android tuine en bak in die gloed van die goue inkomste. Ons dink dat terwyl die maatskappy is gelukkig om die kwessie te debatteer, sal dit min verdraagsaamheid het vir diegene wat die onvermydelikheid van onskatbare wins verklaar is net 'n paar slim toestel speletjies weg; die probleem is veel meer ingewikkeld en vol risiko as 'n paar sal sorg om te erken. Daar is 'n onmiskenbare tendens in die spel mark toon dat die smart mark toestel toenemend onweerstaanbaar die "konvensionele" speletjies industrie in suiwer inkomste. Dit is inderdaad, maar wat minder finaal is of maatskappye meer ingestel is op die vervaardiging konsole en draagbare speletjies die miljarde kan maak hul aandeelhouers vraag van hierdie sondaars. As die afgelope jaar ons iets geleer dis wat IOS en Android is berug moeilik om te bemeester, met virale suksesse en groot treffers soms kom uitweg van links-veld, met die sleutel handelsmerke slaan van 'n kritiese massa - of 'n oorspronklike idee of 'n rip-off van 'n ongelukkig oor die hoof gesien spel - en rollende daarmee. Die onvoorspelbare, dikwels chaotiese aard van dié winkels beteken ook dat daar 'n lang lys van uitgewers en ontwikkelaars wat volgehoue bod gemaak om werklik te kraak die smart mark toestel, maar nog steeds staatmaak op die outydse idee van speletjies wat leiers nodig het om hul miljoene. Die lys van maatskappye met wisselende grade van sukses is lank - Sega, Square Enix, Ubisoft, EA, Activi en Capcom onder hulle woon. Daar is 'n hoë punte, maar nie een van hierdie maatskappye is oppak al hul groot-begroting ateljees en net 'gaan mobiele "; die beloofde land van kleiner skerms het nie uitgewis die behoefte vir konvensionele speletjies. Ons is in 'n vinnig veranderende omgewing, natuurlik, wat natuurlik vra 'n paar te Nintendo kritiseer as waarnemende te stadig. Die maatskappy het meer om te verloor as sagteware uitgewers, maar as bewegende inhoud weg van sy stelsels te slim toestelle onmiddellik devalueer sy hardeware besigheid. Dit is die maak van verliese, maar dit is moes hardeware stryd in die verlede - elke keer is dit herstel; As Nintendo roekeloos weg van sy bestaande sake-modelle spring, daar is geneig om te wees nie terug te gaan. Diegene wat verklaar die openbaar van die Pokémon Trading Card spel vir iPad te wees spel veranderende openbaring, in daardie opsig, kry voor hulle. Die Pokémon Company, om mee te begin, het nog altyd 'n relatief onafhanklike mandaat - ten spyte van sy affiliasie en eienaarskap deur Nintendo - in die voortsetting van sy doelwitte om die handelsmerk te versterk. Pokémon as 'n verskynsel is gelisensieer en gediversifiseerde in unieke maniere - in vergelyking met Nintendo se kern eienskappe - as gevolg van die wyse waarop die franchise saam gekom het; dit raak net so belangrik vir 'Ma tot films en TV-programme soos speletjies, terwyl merchandising is ewe groot besigheid. Dit is ook nie so eenvoudig as om te sê dat ander eienskappe Nintendo se almal moet volg dieselfde pad; wat verwant is aan te sê Vlak-5 se Professor Layton moes gewees het uitgebrei op dieselfde manier as Yokai Watch is wil wees nie - dit is nie so eenvoudig nie, en begeertes verbruiker se kan onvoorspelbaar en temperamenteel te wees. In die loop van baie jare Pokémon indrukwekkende vlakke van sukses opgedoen het; die hoofstroom reeks van speletjies op handhelds Nintendo se die dryfkrag was. Tog is dit verkoop mag nie dikwels vertaal na die baie spin-offs van Pokémon in ander spel genres; die put kruip speletjies, bakleiers en safari-styl kamera speletjies - as voorbeelde - het nie mislukkings, en hierdie verlegging sal nie hou kom as hulle nie besig was om 'n bietjie geld, maar die ware verbysterende verkope bly die behoud van die gekleurde of alfabeties gelys kern speletjies. Eerder soos ons Layton / Yokai Watch vergelyking, as dit was maklik om elke wedstryd met Pokémon maak in die titel 'n treffer verkoop meer as 10 miljoen eksemplare, Nintendo, Game Freak, Die Pokémon Company et al sou dit gedoen het lank voor nou. In daardie opsig is dit maak perfekte sin vir Die Pokémon Trading Card Game om te IOS kom, aangesien dit sy hoed kan gooi in die virtuele kaart spel mark en kyk of die regte kombinasie bring nie-heeltemal-sak monster inkomste. Wat belangrik is, Nintendo teiken IOS met die soort van inligting wat moontlik kan floreer op die platform sonder die ondermyning van bestaande produkte op sy eie hardeware. Die laaste ekwivalent produk op 'n Nintendo draagbare was op die spel Boy kleur. wat onlangs het 'n vrylating op die 3DS Virtual Console in Europa. 'N Argument kan seker gemaak word dat die Nintendo se ondermyning wat VC vry - nommer een in die onlangse bestseller grafiek in die Europese 3DS shop by die skryf hiervan - maar ons dink dit is 'n regverdige voorbeeld van geregverdig opportunisme. Dit is 'n re-release van 'n titel wat oorspronklik vrygestel in die Wes-pad terug in 2000, na alles. Selfs rekeningkunde vir die semi-onafhanklike aard van die Pokémon Company, laat ons kyk wat Satoru Iwata gesê terug in Januarie in 'n voorlegging aan aandeelhouers. oor die onderwerp van Nintendo gebruik te maak van smart toestelle. Die tradisionele definisie van 'n video game platform opgelê 'n beperking waarin ons was nie in staat om met verbruikers, tensy hulle 'n Nintendo-stelsel gekoop. Gegewe dat die kompetisie vir tyd en verbruikers se aandag kwaai geword, ek voel dat die manier waarop ons voordeel sal neem van smart toestelle is 'n uiters belangrike vraag om te beantwoord. Maar, ten einde duidelik te wees, laat my beklemtoon dat dit nie net beteken die verskaffing van Nintendo-speletjies op smart toestelle. Neem voordeel van smart toestelle beteken die koppeling van alle verbruikers, insluitend diegene wat nie self Nintendo se video spel stelsels, deur middel van slim toestelle en die kommunikasie van die waarde van ons vermaak offers, dus meer mense aan te moedig om deel te neem in Nintendo platforms. Kruis-bevordering van die TCG en die video speletjies is 'n belangrike doel van die Pokémon Company, die voorheen uiteenlopende mededingende gemeenskappe bymekaar te bring teen mededingende toernooie, maar waarskynlik ook elke onderskeie area gebruik om die verkope van die ander te bevorder. In ons onderhoud met J. C. Smith, die Direkteur van verbruikers bemarking vir die Pokémon Company International. Hy het gepraat op die belangrikheid van toeganklikheid en die bevordering van die handelsmerk 'n wye verskeidenheid van mense, met die filiaal maatskappy die ontwikkeling van die jeug intern - Game Freak en Nintendo se ontwikkeling spanne is, ons dink, besig genoeg reeds. Dit is 'n beta-toets natuurlik, maar ons wil seker maak mense kan die vermoë om te leer en die TCG speel op enige manier wat hulle wil hê. Ons het al te doen die handel kaart spel aanlyn PC en Mac vir nou vier jaar; vir ons, dit is alles oor die manier waarop mense om te speel en 'n tikkie punt in hoe om die handel kaart spel te speel. Ons het nog altyd dinge wat reg was vir die uitbreiding van die publiek gedoen het, so dit is niks anders as [wat] ons gedoen het. Trouens, ons het uit die Google Maps app wat toegelaat mense om te soek na Pokémon. Ons hou daarvan om dinge uit 'n bemarking oogpunt wat sin maak om ons gehoor te bereik nie. As jy vergelyk die filosofieë uiteen te sit deur Iwata-San en J. C. Smith, die beginsels is in wese dieselfde. Die belangrike punt is ook dat dit moontlik was om die TCG speel op 'n rekenaar en Mac vir 'n goeie tyd, so in baie opsigte die iPad app is lankal. Nintendo het die virtuele voorstelling van die TCG grootliks dormant vir 'n dekade ná sy Game Boy kleur uitstappie en het sedertdien gesien dit 'n gebied wat gebruik word om te toets uit ander markte. In sommige opsigte is dit getoon bereidwilligheid die maatskappy se - selfs op 'n stap verwyder soos dit is, in 'n sin, met die bestuur van Pokémon - om horisonne te verbreed. Die sleutel is dat die TCG en video-speletjies is unieke ervarings van mekaar, so dit is ver van die scenario van die vervolgens na X Y nie op Nintendo hardeware, wat ondenkbaar tans bly. Ons kan verstaan waarom daar onsekerheid en ongemak kan wees om hierdie aankondiging, in elk geval, en ons het verskeie standpunte met die argument dat hierdie inligting sou pas by die Wii U lees - met die GamePad as die beheer opsie voor die hand liggend - besonder goed. Tog Nintendo wel smart oor nie weg te gooi geleenthede te wees, en die beskeie prestasie van 'n paar spin-off programme en speletjies op sy eie hardeware dui daarop dat die hoof-reeks is 'n heel ander dier. Die kaartspel mark pas IOS mooi, maar en laat ons nie voorgee dat koue oë besigheid en wins teikens is nie agter hierdie inligting - ons kan verwag in-app aankope en krediete om absoluut integrale deel van die ervaring. Die kompleksiteit van sake uiteindelik het hierdie produk aan die voete van die Pokémon Company, wat ander 'programme' vir die franchise voor nou vrygestel, met die TGC aankondiging bloot die jongste. In die huidige mark, maar dit is unsurprising dat dit veroorsaak 'n paar om te wonder of dit beteken Nintendo was 'gaan mobiele "met speletjies. Die antwoord is eenvoudig - dit is nie. Ons is seker dit is wat belangstel om te sien hoe hierdie inligting doen, maar as dit is die ideale kandidaat om 'n sukses op IOS wees, ry verbruikers teenoor Pokémon en, by uitbreiding, nader aan Nintendo hardeware. Dit sal interessant wees om te sien hoe hierdie Pokémon Trading Card Game voer op IOS. Die sukses sou slim denke beloon, en kan Nintendo verkope te stimuleer eerder as benadeel hulle. Waar staan jy op die TGC artikels vir iPad. Is jy vir of teen dit, of dalk onseker? Laat ons weet in die kommentaar hieronder.
No comments:
Post a Comment