Star Trek Online Vrae Wat is Star Trek Online? Wat is gratis-tot-speel? Sal ek 'n kredietkaart nodig het om te speel? Wat is die C-winkel? Wat is ZEN? Wat is Dilithiumkristallen? Hoe kan ek verdien dit? Ek sou nog graag in te skryf. Kan ek? Wat is die verskille tussen Silver spelers en Gold Lede? Hoe word ek 'n Gold lid? Im tans 'n gereelde of Lifetime intekenaar om Star Trek Online. Waar pas ek in? Ek is 'n lojale kliënt. Wat sal gebeur met my Veteraan belonings? Ek gebruik word om 'n aktiewe inskrywing op Star Trek Online het. Kan ek my bestaande karakters te speel as 'n Silwer Player? Ek gekanselleer my Star Trek Online inskrywing, maar Im belangstel om 'n Silwer Player. Sal ek het dieselfde toegang tot die spel as ek voorheen gedoen het? As ek besluit om af te skaal van Goud Silwer, wat gebeur met al my goed? Watter tipe in die spel pos en chat beperkings Silwer Spelers het? Sal daar enige veranderinge aan die C-winkel noudat STO is gratis-tot-speel gaan? V: Wat is Star Trek Online? Star Trek Online is 'n gratis-tot-speel (F2P) MMORPG wat in die Star Trek heelal en sluit aanpas skepe en karakters uit die Federasie, Klingon Ryk, en Romulan Republiek, sowel as grond en ruimte spel. Spelers kan ook ontwerp en hul eie inhoud te deel met hul vriende en die hele Star Trek Online gemeenskap met behulp van die Foundry toolset skep. V: Wat is gratis-tot-speel? Eenvoudig, kan enigiemand Star Trek Online teen geen koste te speel. Geen inskrywing is nodig. Jy hoef eens die spel te koop. Jy kan dit aflaai en speel gratis! In die Vrystaat te speel model, spelers het die opsie om dienste, items koop en inhoud aan hul spel te pas. Hierdie aankope uit te brei op 'n reeds volledige ervaring en toelaat dat jy jou karakters verder aan te pas en geniet die spel in 'n nuwe maniere. Jy kan toegang tot hierdie nuwe materiaal in die C-winkel en gebruik ZEN om jou aankope te doen. V: Moet ek 'n kredietkaart om te speel? No Maar indien u items uit die C-winkel te koop, sal jy 'n geldige kredietkaart, PayPal rekening direkte debiet of ander ondersteun betaling metode nodig. V: Wat is die C-winkel? Die C-winkel is 'n in-game en web-gebaseerde virtuele goedere winkel waaruit jy items om jou Star Trek Online ervaring te verbeter kan koop. Byvoorbeeld, kan jy koop lei Tokens (wat toelaat dat jy jou karakter bevordering keuses herorganiseer), nuwe kostuum stukke, Kaptein Rename tekens, premie skepe, en nog baie meer! Jy kan 'n lys van items wat tans beskikbaar is vir die aankoop aanlyn sien hier of in die Star Trek Online spel. Om die C-winkel in die spel toegang, kliek op die omgekeerde driehoek in die laer regterhoek van jou mini-kaart koppelvlak. Kies dan & quot; Gaan na die C-winkel & quot; om te begin blaai. V: Wat is ZEN? ZEN is die geldeenheid wat jy gebruik om goedere en dienste te koop vanaf die C-winkel. Jy kan ZEN aanlyn te koop via een van verskeie betaling metodes. Jy hoef nie te ZEN koop om Star Trek Online speel. ZEN kan gekoop word by hierdie bladsy. V: Wat is Dilithiumkristallen? Hoe kan ek verdien dit? Dilithium vervang die ou & quot; Marks & quot; en & quot; embleme & quot; Star Trek Online. Jou huidige Punte sal Badges, en embleme omskep word in hierdie nuwe enkele geldeenheid. Alle standaard skepe wat voorheen kos energie krediete sal nou kos Dilithiumkristallen. In die spel sal winkels wat op die oomblik neem Punte en embleme nou Dilithiumkristallen sowel. In plaas van die ontvangs van gratis skip tekens, sal spelers ontvang nou Dilithiumkristallen deur natuurlike spel wat gebruik kan word om skepe en toerusting te koop. Skepe gekoop met Dilithiumkristallen sal wees karakter ontsluit, terwyl skepe wat gekoop word deur Zen sal wees rekening ontsluit, soortgelyk aan die manier waarop dinge te ontsluit met energie krediete, punte of embleme vandag. V: Ek wil nog graag in te skryf. Kan ek? Absoluut. Ons bied 'n heeltemal opsioneel inskrywing vir spelers wat dit verkies. Spelers wat tans ingeskryf is bly ingeskryf totdat hulle kies om uit te teken. Ons noem al die intekenare Gold Lede. All Gold Lede ontvang spesiale toegang tot die inhoud en dienste wat nie vrylik beskikbaar is vir Silwer Spelers mag wees. Besoek ons Kenmerke Matrix vir meer besonderhede. V: Wat is die verskille tussen Silver spelers en Gold Lede? Silwer spelers is die Star Trek Online spelers wat gekies het om die spel te speel sonder 'n inskrywing. Hulle het volle toegang tot die spel, maar verkies die gratis-tot-speel model. Gold Lede is spelers wat gekies het om in te skryf of voortgaan teken op Star Trek Online. Die kenmerke Matrix beskryf hierdie verskille in meer besonderhede. Q: Hoe word ek 'n Gold lid? As jy kies om in te skryf of voortgaan teken op Star Trek Online, outomaties jou 'n Gold lid geword. As jy 'n leeftyd intekenaar, julle beskou ook 'n goue lid. As jy nie 'n Gold lid maar wil graag een te word, kan jy inteken via jou rekening te bestuur bladsye op hierdie amptelike webwerf. Hier is meer oor verskeie inskrywing opsies hier. Q: Im tans 'n gereelde of Lifetime intekenaar om Star Trek Online. Waar pas ek in? Gereelde intekenaars geword Gold Lede outomaties. Intekenaars is aangekla 'n gereelde fooi gebaseer op een van die verskeie inskrywing opsies wat hulle gekies het. Leeftyd intekenaars, ook Gold Lede, is die spelers wat gekies het om 'n enkele eenmalige fooi te betaal vir Gold Lidmaatskap. As jy ophou inskrywing, word jy 'n Silwer Player. Nie al die funksies wat die karakters op 'n Gold nodig mag beskikbaar vir Silwer spelers wees. Leeftyd intekenaars geword ook Gold Lede outomaties en sal nie gehef word 'n voortdurende inskrywing. Eintlik, verander niks vir Lifetime intekenaars: Hulle gaan voort om volledige toegang tot dieselfde inhoud, items en episodes die manier waarop hulle altyd. Q: Ek is 'n lojale kliënt. Wat sal gebeur met my Veteraan belonings? Veteraan belonings sal in plek bly vir intekenaars. Diegene wat hierdie beloning verdien sal in staat wees om hulle te hou. Hierdie beloning is slegs beskikbaar vir spelers wat verkies om in te skryf vir Star Trek Online. Vir meer inligting oor Die veteraan belonings, sien asseblief ons Veteraan belonings bladsy. Q: Ek het altyd 'n aktiewe inskrywing op Star Trek Online het. Kan ek my bestaande karakters te speel as 'n Silwer Player? Jou karakters is nog beskikbaar, maar hulle mag nie in staat wees om al die funksies wat beskikbaar is as jy 'n Gold Player wees gebruik. Q: Ek gekanselleer my Star Trek Online inskrywing, maar Im belangstel om 'n Silwer Player. Sal ek het dieselfde toegang tot die spel as ek voorheen gedoen het? Jou karakters is nog beskikbaar, maar hulle mag nie in staat wees om al die funksies wat beskikbaar is as jy 'n Gold Player wees gebruik. Daarbenewens Gold Lede en Silver Spelers verskil in Star Trek Online. 'N Speler wat voorheen ingeskryf is by Star Trek Online en dan teruggekeer na spel as 'n Silwer Player sal nie presies dieselfde eienskappe aan Gold Lede. Die kenmerke Matrix beskryf hierdie verskille in meer besonderhede. Q: As ek besluit om af te skaal van Goud Silwer, wat gebeur met al my goed? Karakters sal bly wanneer die oorskakeling van Goud Silwer. Maar nie al die funksies wat karakter het tydens Gold lidmaatskap beskikbaar vir Silwer spelers kan wees. Neem asseblief kennis dat ons nooit karakter data verwyder. As 'n Gold lid sy of haar inskrywing kanselleer en besluit om dit weer te begin op 'n later datum, al wat lede karakters en verwante items ongeskonde sal wees. V: Watter tipe in die spel pos en gesels beperkings Silwer Spelers het? Silwer Player chat en e-pos is-koers beperk (al is jy waarskynlik nooit die limiet sou sien as jy gesels of e-pos gewoonlik). Hulle kan nie gebruik uitsending chat en mag slegs persoonlike boodskappe stuur (& quot; sê & quot;) om spelers wat hul vriende. Hierdie beperkings is in plek om spammers te beperk. Meer inligting kan gevind word in die funksies Matrix. V: Is daar enige veranderinge aan die C-winkel noudat STO is gratis-tot-speel gaan? Ja. Wel wees hersiening van die inhoud en pryse van goedere wat aangebied word in die C-winkel. Dit sluit pryse vir skepe glad vlakke. Vir nou, ons weet dat sommige voorheen omkoopbaar speelbaar spesies gou vry sal wees (Ferengi, Rige Lian, Pakleds, Tellarite), en ander (Bevryde Borg, geword Trill, Federasie Klingons) sal verdien deur 'n ander manier. As jy reeds toegang tot enige C-winkel items, insluitend speelbaar spesies ontsluit, sal jy toegang in die gratis-tot-speel oorgang behou. Let wel: Onderhewig aan verandering. Hulle was gedurig implementering verbeterings en veranderinge en kan die gratis-tot-speel ervaring aansienlik gebaseer op die terugvoer van gebruikers te verander. Hoe kan ek 'n rekening Bank kry? Enige tyd wat ek probeer om toegang te verkry tot die rekening Bank, kry ek 'n boodskap wat iets soos "Jy kan nie toegang tot die rekening Bank in hierdie tyd". Aanvanklik het ek gedink dit was omdat 'n rekening Bank gebruik word om items tussen karakters op een rekening te deel. So, is dit dalk sin maak om te skakel hierdie as daar nie meer karakters op die rekening. Maar, het ek sedert bygevoeg 'n tweede karakter en nog steeds nie toegang het. Is dit 'n soort van spesiale, intekenare-net funksie? Gewoonlik word dit aangedui deur 'n paar in-game melding gemaak van hoe die funksie kan gekoop word, maar ek het nie opgemerk dat in hierdie geval. Star Trek Online: Beginners Game Guide Hierdie wedstryd gids sal jou help Star Trek Online beginners te leer hoe om te begin op Star Trek Online; uit om die spel te speel op jou rekenaar! I. Wat is Star Trek Online? Star Trek Online (of STO) is 'n MMORPG gebaseer op die gewilde Star Trek-reeks. Die spel is ontwikkel deur Kriptiese Studios, wat ook ontwikkel City of Heroes. Stad skurke. en Champions Online. Die spel is vrygestel in die VSA op 2 Februarie 2010, in die Europa op 5 Februarie 2010. Die spel is ingestel in die Star Trek heelal, waar spelers in staat om nuwe wêrelde te verken, en ontdek uitheemse beskawings sal wees. Alle spelers begin as die kaptein van hul eie skip, en in staat is om hul eie bemanning kommandeer om die finale grens verken sal wees. II. Stelselvereistes KARAKTER SKEP Welkom by STO, Kriptiese Studio se Star Trek Online! Aangesien baie van die reëls en besonderhede van die spel se is nie onmiddellik voor die hand liggend, het ek besluit om 'n beginner se vinnige-start gids met inligting wat ek geleer het, terwyl die slag te skryf. Wanneer begin in die spel, die eerste ding wat jy sal moet doen is om te skep jou karakter. Dit is die kaptein van jou skip, die karakter wat jy sal direk in die grond te bestry beheer. Jy kan kies een van die vele rasse, of uitvind jou eie met die "uitheemse" keuse. Op die eerste wat jy sal beperk word tot die Federasie rasse, maar nadat hy halfpad deur luitenant (rondom vlak 21 dink ek?), Sal jy die opsie om karakters te skep in die Klingon faksie, en kry 'n derde karakter slot ontsluit. Afhangende van wat jy kies, sal jy 'n beperkte reeks voorkoms keuses het, en die ren begin met een of twee voorafbepaalde eienskappe. Jy kan 'n paar ander haal, vir 'n totaal van vier sulke eienskappe. Watter eienskappe is beskikbaar hang af van die ras wat jy so goed gekies. As jy saam met die "uitheemse" ras, sal jy die grootste verskeidenheid van keuses beskikbaar te hê. Al hierdie eienskappe is net effens nuttig, so moenie te veel oor wat jy kies bekommer. Kies iets wat pret en interessante klanke. Jy kan dit nie verander in die ry, maar hulle is nie hoogs spel wat 'n impak. Ek raai om Warp Rist egter, want dit gee jou 'n hupstoot om jou krag vlakke op die skip wat jy andersins nie sou toegang hê. Nog 'n uitstekende een, as jy dit kan kry, is doeltreffend. aangesien dit verhoog 'n paar kragstelsels sowel. (Daar is 'n uitstekende gids tot karaktertrekke wat jy kan te lees) Jy hoef nie te ure verbeter jou voorkoms, aangesien dit te eniger tyd later kan aangepas word. Die eerste makeover is gratis, en daaropvolgende kinders begin kos energie krediete, maar dit is nie duur. (A maat is in die vragruim van die aarde ruimtedok, en daar kan jy jou kaptein en boff optredes aan te pas, en nabygeleë jy kan ook koop persoonlike toerusting vir jou span.) Maar die eerste keuse wat jy aangebied met is watter beroepsrigting wat jy wil: taktiese, Wetenskap, of Engineering. Jy kan hierdie keuse nie later verander, dus kies verstandig! Dit is 'n bietjie misleidend, maar in die sin dat dit slegs betrekking op verskillende kant vaardighede wat jy sal gebruik in die grond te bestry, en 'n paar ruimte + grond vaardighede wat jy ontvang by verskeie vlak mylpale. Die mees sinvolle manier om jou keuse te maak is gebaseer op watter grond bestry vermoëns wat jy wil. Alle grond bestry is swaarder-rat gebaseer, maar die loopbaan wat jy kies, sal bepaal watter grond teen vaardighede wat jy kan bewerk in jou hoof aanstel en oplei om jou boffs (brug beamptes) later, asook watter "kits" wat jy kan gebruik, wat gee 'n paar gevegte vaardighede wat jy dalk nie anders nie. Vir ruimte vaardighede, sal jy 'n paar loopbaan-spesifieke vlak-milstone vaardighede ontvang langs die pad. Maar jou ruimte vaardigheid bome is dieselfde maak nie saak wat loopbaan wat jy kies. Jou brug beamptes sal die meeste van jou ruimte bestry vermoëns te bepaal, en jou kaptein vaardighede sal hulle versterk en algehele doeltreffendheid van die skip met die rat wat jy bekom. So jou ruimte vermoëns sal meestal bepaal word deur die skip en brug beamptes wat jy kies, en net effens deur loopbaan jou kaptein. NOTA: Bogenoemde oor loopbaankeuses is die veronderstelling jy gaan in die eerste plek te speel PVE (speler vs omgewing) en doen so terloops. As jy bekommerd is oor die optimalisering van jou vermoëns op die "End Game" en veral as jy van plan is om baie tyd te spandeer in PvP (speler vs speler), dan kan jy wil om jou kaptein loopbaan en skip klasse aan te pas en te optimaliseer die rigting van daardie klas se sterkpunte. Sien hierdie forum post oor hierdie. Dit is net een punt van die oog, want daar is maniere om hierdie kwessies te versag en jy kan 'n meer afgeronde loadout kies. TWEEDE N Nota: Een van die eerste dinge wat jy moet doen in jou eerste doel is om regs-kliek op die ikone jou wapens 'in beide grond en ruimte, draai hul grense groen. Dit sal die motor-herhaling afvuur van die wapens in staat te stel, sodat jy moet net die vuur knoppie een keer mash vir elke teiken! Derde noot: Lys van vaardigheid bokse kan hier gesien word. *** (Verouderd!) GENERAL INFO Daar is 'n paar dinge in gedagte te hou as jy speel, wat nie altyd onmiddellik voor die hand liggend as jy begin die spel. Consoles is items wat jou skip brug te verbeter en het niks te doen met wat bemanningslede daar gestasioneer is. Hulle bied passiewe verbeterings in die eerste plek. Toestelle is verbruikbare items wat soortgelyk is aan samestellings in fantasie speletjies is. Die skip slots is soos 'n vinnige-bar vir hierdie. Dit is tipies batterye wat 'n kort duur hupstoot aan die stelsel 'n skip se gee soos die skilde of wapens. Items en toerusting geledere, aangedui as 'n "merk" nommer. Hierdie is beperk deur die posisie van jou kaptein: Vaandel / lt = MK ek en MK II Luitenant Commander = MK III en MK IV Bevelvoerder = MK V en MK VI Kaptein = MK VII en VIII MK Admiraal = MK IX en MK X Energie wapens (fasers egter, ontwrigters) begin daal jou wapen energie vlak as jy vuur 2 of meer van hulle saam. Jy kan eintlik beland doen minder skade as jy jou skip oorwerk. Dit kan verminder word tot 'n mate met vaardighede, toerusting, en kragverspreiding. Projektiel wapens (torpedos, myne) doen skip se energie gebruik nie en kan afgedank word op volle sterkte selfs met 'n lae krag toekenning. Hulle het egter globale cooldowns dat gelyktydige vuur te voorkom. Hulle kan egter afgewissel. (Nuttige inligting: hier) Jy kan kies wanneer om te spandeer "brug beampte vaardigheid punte" aan die vlak van die vaardighede op jou BOffs (brug beamptes) asook die bevordering van die BOff se rang te verhoog. Geen boff onder jou bevel kan wees op dieselfde of hoër rang as jouself. Almal van hulle trek uit dieselfde poel van punte wat jy verdien vir hulle. Elke skip het 'n seleksie van die brug stasies wat gebruik kan word beman deur jou boffs. Hierdie stasies is beperk tot 'n spesifieke loopbaan en rang. As jy 'n hoër posisie beampte in daardie stasie, sal jy slegs in staat wees om hul vaardighede te gebruik tot op daardie rang. Die rang bepaal hoeveel vaardighede wat boff vir elk van ruimte en grond kan hê. Let daarop dat hul grond vaardighede nie beperk deur brug stasies, maar eerder hul ware rang. Ensign = 1 vaardigheid Luitenant = 2 Vaardighede Luitenant Commander = 3 Vaardighede Bevelvoerder = 4 vaardighede Opleiding 'n boff in 'n nuwe vaardigheid sal 'n bestaande vaardigheid te vervang, selfs al is dit een wat hulle kan nog nie gebruik nie, want hulle is nie hoog genoeg in rang. Die vaardigheid weergawe (soos Jam Sensors II en Jam Sensors III) skei meestal die vaardigheid in spesifieke rang vlakke sodat dit beskikbaar is om jou boff op verskillende geledere, en daar is 'n verskil in die vlak van vermoë in daardie vaardigheid. Daar is geen punt in om dit twee keer op twee verskillende grade, maar jy kan vind sekere vaardighede om jou belangriker wees, en mag wil vaardighede te vervang en skuif dit rond later sodat jy die hoër graad weergawes van die mense wat jy gebruik kan hê die meeste. Elke vaardigheid opgradering (50 boff punte vir 'n boff vaardigheid, 150+ kaptein vaardigheid punte vir 'n kaptein vaardigheid) verhoog vlak die vaardigheid se, tot 'n maksimum van 9 Vaardighede is ontwerp om 'n hoë bonusse vroeë gee, en afnemende opbrengs op die hoër vlakke. Jy mag vind dit die moeite werd om punte te belê eweredig op die eerste, en gryp vaardighede in die algemeen, veral in die eerste paar geledere van die spel. Hierdie vaardighede begin breë in elk geval, en sal alles jou skip en bemanning te doen verhoog. Later die vaardighede kry meer gespesialiseerde. Opgradering van 'n vaardigheid op vlak 9 sal in sommige gevalle verleen 'n bykomende vermoë, gewoonlik om spesifieke vaardighede op te lei in jou eie boffs. Daar is 'n vlak cap en vaardigheid punt dop vir jou kaptein, maar jy sal altyd in staat wees om meer boff vaardigheid punte te verdien en hou die opstel en die verbetering van jou brug bemanning. Hier is 'n groot draad oor vaardighede. Die skip se krag stelsel bestaan uit 200 punte as kan versprei oor vier sisteme. By verstek, is 50 in elk sit, en elkeen het 'n maksimum van 100. val van 'n stelsel onder 50 ernstig sy vermoë verminder, en meer as 50 kan drasties verbeter. Hier is wat hulle doen: Wapens: skade uitset van energie wapens, maar nie projektiel wapens. Shields: algehele krag en herlaai koers Enjins: Stuur spoed en versnelling Hulp: Wetenskap en tegniese vaardighede en effekte, en 'n effense invloed op beweeglikheid. krag skip se vlakke al begin by 50. Hulle het 'n maksimum van 100 en 'n minimum van 25 Aangesien daar 4 stelsels, jy het 200 punte toe te ken. Toenemende een sal die ander afneem. Wapens en skilde het 'n lineêre verwantskap met energie wapens verdubbel tot skade uitset by 100 krag, en skilde verdrievoudigen hul herlaai tempo 100 krag (en hulle kan ophou herlaai heeltemal op 25 krag). Wapen mag raak nie torpedos. Hier is 'n groot skakel praat oor krag vlakke. Verskillende tipes wapen het verskillende aanvullende effekte: En hulle het verskillende skade tariewe gebaseer op die afvuur van boë en tipes sowel. Sien hierdie goeie forum post oor dit. Vir 'n uitstekende artikel oor die verskil tussen balke, kanonne, skikkings, banke, torings, ens, lees hierdie artikel! VORDER DEUR TIER 1 / LUITENANT Eerste wat jy sal begin as 'n banier, en speel deur middel van die handleiding. Die handleiding is redelik kort, maar lei jou deur die basiese beginsels van die grond te bestry en ruimte bestry. Aan die einde van dit, sal jy in opdrag van jou Tier-1 (Miranda of soortgelyke) skip. Spandeer jou eerste vaardigheid-punte en jy sal 'n luitenant wees. Die voltooiing van die handleiding gee jy jou eerste brug beampte (boff). Dit maak nie saak veel watter een jy kies, as jy een van elke loopbaan so gou moontlik sal wil, en jy sal kry om 'n tweede keuse sodra jy die eerste storie-lyn missie te voltooi. En kort daarna, sal jy genoeg Dilithiumkristallen / Meriete om jou derde koop. Na sy aankoms by die Aarde ruimtedok, sal jy wil hê dat die turbolift neem om die amp die admiraal se (deur sal wees in die voorportaal af aan die regterkant van die vervoerder kamer), en kry jou eerste missies (let op dat ten einde omset in jou gaste en ontvang nuwes van die admiraal, het jy nie nodig het om terug te keer na sy kantoor, en kan in plaas hael Star van jou skip!). Jy sal ook wil hê dat jou eerste vaardigheid punte te spandeer. Let ook daarop dat Sulu is reg agter jou in die kantoor van die admiraal en het meer gaste vir jou. Om te spandeer jou vaardigheid punte, maak die "K" vaardigheid venster. Hier kan jy jou kaptein vaardigheid punte, en jou brug beampte vaardigheid punte toeken (twee afsonderlike punt stelsels sodat jy jouself en jou brug bemanning afsonderlik kan gelyk te maak). Jy sal die hele stel van vaardighede beskikbaar vir beide jou en jou boffs hier te sien. Dit kos 150 vaardigheid punte om 'n vaardigheid vlak op te gradeer, of 50 boff dui op 'n boff vaardigheid op te gradeer. Moenie pla skutting punte om te gebruik in die latere vlakke op hierdie punt. Jy moet 'n sekere bedrag te spandeer voordat jy kan bevorder word, en hierdie vroeë vaardighede is baie breed, die verbetering van hele reekse en groepe van stelsels of vermoëns. Selfs nadat hy 'n hoër rang, wil jy dalk terug en maksimum uit hierdie vroeë vaardighede kom. Elke vaardigheid kan opgewek word om vlak 9, maar as gevolg van dalende meeropbrengs, kan jy byna 90% van sy beskikbare bonusse te kry deur die verhoging van dit om rang 7. Dit is moeilik om te veel vaardighede al die pad in te samel tot 9, so jy sal waarskynlik wees tevrede met 'n baie vaardighede wat tussen 5 en 7, afhangende van wat dit is. Hierdie stelsel van hoë vroeë gewin en verminderde opbrengste op die hoë einde help jou om vinnig te verbeter op die eerste, en gee jou die "beste bang vir die bok" deur die verbetering van al jou vaardighede met 'n paar punte elk voor vernou jou fokus. Op hierdie stadium is dit nie meer omtrent breedte as diepte. Elke boff begin met 'n spesifieke lineêre vaardigheid bevordering vir elk van grond en ruimte. Of jy die trein jou boffs met jou kaptein, die koop van 'n vaardigheid aan die ruimtedok, of "in beslag" n geplunder boff as 'n vrye vaardigheid-opleiding, sal sodanige opleiding altyd vervang een van hierdie bestaande vaardighede en jy sal hê om oor te begin in leveling - up wat vaardigheid. Maar dit gee jou enorme buigsaamheid om die stel vaardigheid wat jy wil in elke boff ontwikkel. En uiteindelik, dit bepaal watter spesiale vermoëns sal jou skip en weg spanne. Jy sal wil hê om soveel moontlik van die plot missies as wat jy kan doen, aangesien hulle die grootste vaardigheid punt belonings sal hê. Maar moenie vergeet om uit te gaan om Star 24 en uithang en blaas 'n baie Klingons! Die buit hier is beter as jy in die sending sal kry, en dit sal jou belangrikste manier om beter wapens en skepe toerusting en energie krediete kry om te spandeer op 'n beter persoonlike rat vir jou mense te wees. Die belangrikste missies te neem oor 'n 40 minute tot 'n uur elk, soos 'n TV-episode, en sal 'n mengsel van grond en ruimte aktiwiteite het. Dit werk nog steeds goed vir gemaklik spelers, want jy kan ophou uit en later hervat die sending. As jy hoef te staak, sal jy nog steeds van die laaste check-punt, wat die laaste keer dat jy straal op of af sal wees, of verdraai in 'n gebied. Vir vloot bedrywighede, kan jy kom en gaan soos jy wil. Jy moet net uit die geveg te wees vir omtrent 20 sekondes voor jy weg kan warp. Maklikste manier om duidelik te kry? Kry opgeblaas! Daar is geen doodstraf. Jy Respawn bloot. (Let wel: As jy dood tot gevolg kumulatiewe wonde of skip skade wat moet genees / herstel speel op die harder vaardigheid-vlak instellings, maar dit is buite die bestek van hierdie artikel) Beweeg buite TIER 1 By "vlak 11" jy kan bevorder word tot luitenant-kommandeur. Dit is op 11 eerder as 10 omdat "vlak 0" is Ensign en luitenant is dus 1-10. Om ontslae te bevorder, besoek die kantoor van die admiraal se weer. Nou kan jy jou eerste skip opgradering kry, met 'n keuse betrokke. Die skepe volg dieselfde loopbaan opsies soos die karakters, in die sin dat daar 'n Escort klas (taktiese), Cruiser klas (Ingenieurswese), en Skeikunde klas (Wetenskap). Jy hoef nie aan dieselfde klas te kies as jou kaptein. Trouens, het jy nie eens aan dieselfde klas te kies by elke staanplek bevordering! Jy kan ook later die koop van die ander klasse. Maak seker dat jy hierdie grafiek-fan gemaak ondersoek en kyk na die aantal wapen slots (voor en agter), boff slots (en wat rang hulle), draai spoed, bemanning, ens: Skepe in 'n neutedop: Cruisers: Die meeste veelsydige, maar minstens beweeglik. Grootste bemanning (herstel tariewe, instap partye, ens), die meeste energie, mees toestel slots (soos 'n doepa vinnige-bar), die meeste romp sterkte, en die meeste wapen slots. Maar hulle moet omdraai soos skoolbusse, en kry stadiger as jy vorder om groter Cruisers. (Swerwer wenke) Escorts: Vinnigste en mees beweeglik. Byna net soveel wapens as Cruisers, en kan kanonne wat hulle kan toelaat dat 'n nog hoër skade uitset arm. Minste bemanning, minste toestel slots, en swak doppe. Escorts is soos broos, hoë werkverrigting sportmotors. Wetenskap: split die verskil van die ander twee in baie maniere. Sterkste skilde, Minste wapen slots. Reg tussen Cruisers en begelei in terme van die bemanning en toestel slots. Redelik beweeglik al die pad tot deur Tier 5. Aangebore dekmantel opsporing en substelsel fokus. (Ek het 'n gids vir DPS-georiënteerde wetenskap skepe op hierdie webwerf) Sommige spelers beveel pluk 'n ander klas van die skip as jou kaptein vir solo speel, en hulle dieselfde as 'n gespesialiseerde rol vir vloot bedrywighede maak. Ek dink dit is goed, maar ek dink ook dit is nie so belangrik is. My raad is om jou skip klas te kies op grond van hoe jy jou skepe te bedryf. Al drie tipes het hul eie onderskeie klem op hoeveel van elke soort boff hulle stasies vir, en hoeveel "consoles" van elke tipe kan hulle toerus (consoles is passiewe uitbreidings). Maar die belangrikste, hulle verskil in terme van beweegbaarheid, skild en romp sterkpunte, en skade uitset. Dit moet wees jou grootste beslissende faktore, ongeag watter beroep jou kaptein is. Sommige mense probeer om duif-gat die tipes skip in die "MMO Drie-eenheid" van die tenk, DPS, en genesing / Support, maar dit maak nie regtig werk op die manier. Cruisers nie fantasties tenks te maak, want hulle het geen manier om aggro trek en nie die beste skilde. Wetenskap is nie oor genesing in vloot bedrywighede, dit is regtig nie meer omtrent debuffs, en dit is van korte duur met 'n lang cooldown timers. Escorts is beslis 'n goeie DPS klas egter. In feite, kan dit amper aangevoer word dat wetenskap skepe is beter tenks te danke aan hul sterk skilde aangeskaf en Cruisers is beter ondersteuning skepe te danke aan hul ingenieurswese fokus. Maar Cruisers en Wetenskap skepe moet waarskynlik meer as skip klasse wat meer gebalanseerde en veelzijdige op ander maniere as Escorts is, elk met hul eie inherant foute en sterk punte beskou. Wanneer met inagneming van die aantal wapen slots, dit is die moeite werd om daarop te let dat 'n kleiner aantal slots is nie noodwendig 'n nadeel. Daar is 'n wêreldwye "cooldown" op torpedos dat gelyktydige vuur verhoed, so dit is nie die moeite werd om te rus meer as twee op elk van die voor - en agterkant van die skip. Fasers egter veroorsaak dat 'n drein op die skepe krag as jy meer as twee gelyktydig afgegaan, veroorsaak dalende meeropbrengs op met te veel in oorvleuelende afvuur boë. In feite, kan dit jou skade uitset VERMINDER. Tussen hierdie, kan dit 'n uitdaging wees om vorendag te kom met 'n hoogs doeltreffende en doelmatige wapen opset op die groter skepe. As jy 100 krag stort in wapens, is dit die beste om 5 of 6 energie wapens vuur op enige gegewe tyd. Maar jy net wil gebruik om 3 as jy net 50 mag gebruik op jou wapens stelsel. Neem wat in ag geneem by die keuse van jou skip en taktiek. Hou ook in gedagte dat Escorts is "glas kanonne" in die sin dat hulle is 'n kragtige, maar broos. Cruisers het 'n baie veelsydigheid en selde het mag probleme, maar hulle is ook die minste beweeglik. Wetenskap staan alleen, in die sin dat dit die wydste reeks van gereedskap wat beskikbaar is om dit, maar is die moeilikste om te verstaan en te gebruik optimaal, maar kan ook die meeste pret wees as jy geniet die vermoëns. nuttige hulpbronne Speler vs speler, ook bekend as PVP Sommige notas oor PVP ek ook gestuur om my vloot van 2010/04/05: Ek het net gedoen Fed vs Fed, want ek is by die Admiral vlak, en daar is baie min Klingons op daardie vlak. So óf moet jy doen FvF, of wag vir 'n looong tyd vir genoeg Klingons in die tou te kry. Vir FvF, in die aande kan jy byna voortdurend speel, met miskien 'n minuut of twee tussen wedstryde. En jy pretty much gauranteed 'n regverdige stryd (want dit is al gevoer). Al 3 klasse is waardevol in PvP, alhoewel ek erken dat die begeleiders waarskynlik nie pop 'n bietjie vinniger. Sedert hulle is meer squishy, diegene wat weet wat hulle weet doen om hulle te teiken. Maar daar is 'n baie PVPers wat nog geneig om te gaan vir die naaste teiken en bly op dit, selfs al is dit chaining skild vermoëns en word opgevryf deur ander skepe (wat natuurlik te maak wat jy wil teikens te skakel). Die baie goeie begeleiding spelers fokus op 'n teiken versamel, en hulle blaas dit op, en dan rits buite bereik te genees as wat hulle nodig het om. Maar dit is waar 'n Jam Sensors of Reverse Shield polariteit help ook. Oor die algemeen laat die Cruisers gaan in die eerste plek met die wetenskap en begelei reg agter hulle, werk baie goed. Die belangrikste ding is om saamstaan, en fokus vuur op een of twee teikens op 'n slag. Die mees belaglike wen wedstryd Ek was in was 15-0, met my span (die wenners) met 2 begeleiders (een van elke tipe), 2 Cruisers (een van elk), en my as die enigste wetenskap. Aangesien dit 'n "arena" stryd was, 15-0 bedoel ons nie 'n skip keer verloor. Nog 'n keer het ek 'n span wat 15-1 het, en ek dink ons het 3 Cruisers en 1 escort. Reverse Shield polariteit en ten minste een Science Team vermoë is pretty much 'n moet. Covariante Shields is ideaal, want jy so baie treffers wat die reën koers maak nie saak veel. Omdat die ander span 'n baie skild-genees (Sci span, RSP, ens) sal hê, wat jy regtig nodig het om te gaan lê op die skade, so EPS consoles en 100 wapen krag is die pad om te gaan. Andersins, die taktiek wat jy in PVE gebruik toepassing baie goed. Scramble Sensors is nie so nuttig egter aangesien al wat dit doen is maak alles kan rig (en slim spelers sal steeds weet wie om te skiet). Jam Sensors is 'n groot, want jy onsigbaar vir die man wat jy dit gebruik op geword, en hy kan nie eens besef jy nog steeds skiet op hom. Ek beveel die gebruik van alternatiewe boffs met vaardighede vir PvP vs PVE. Ek verander net uit een wetenskap beampte op my, meestal om Scramble Sensors daal ten gunste van die toevoeging van 'n tweede Terugvoer Pulse. Ek gebruik twee Sci spanne in beide gevalle. Ek is eintlik geniet die PVP, en ek doen gewoonlik nie soos MMO PVP (behalwe planetside wat gebou is rondom dit). Dit is vinnige en 'n skerp, maar dit is ook taktiese en vloeistof die manier stamme of multi-speler SFC was. En ten spyte van die huil op die forum, jy net blaas in 2 sekondes as jy dom is om, of indien die ander span kies jy om te fokus op. Selfs dan, kan jy gewoonlik hierdie dinge te versag tot 'n mate abd koop 'n geruime tyd. Jy hoef nie bereid is om 'n baie al sterf te wees. ) Speler vs speler, ook bekend as PVP Sommige addisionele notas oor PVP ek ook gestuur om my vloot van 2010/04/12: 1. DPS is steeds koning. Al die liefhebbers / debuffs, wetenskap vermoëns, ens, net n kwessie tot dusver oor wat hulle kan doen om die ander ouens vinnig vernietig, of verhoed dat jy sterf.
No comments:
Post a Comment